Förmiddagen

Under förmiddagen har vi haft föreläsning och övning i elektroterapi.
Det var intressant och såg väldigt mysko ut när handen "rörde sig av sig själv" ^^ De var mycket bättre än varianten från tv-shop som bara stacks... När jag kom hem så slickade Selma frenetiskt på min arm, gelen för elektroderna var tydligen god ^^

Nu så har jag skrivit ut lite föreläsningsmaterial och innan dess så gick jag ut med lille Diego ^^ En liten & söt vovve. Elin har bra pli på honom tycker jag! Han är bara 7 månader, men det var inge problem för mig att gå ut med honom själv fast vi bara setts 2 gånger tidigare. Han lyssnade bra :) Han är dessutom lugn och det gick bra när vi mötte andra hundar.  Han ville nog gärna hälsa men han satte sig fint när jag bad honom och sedan gick vi lugnt förbi den skällande taxen.



Diego

Just nu sitter jag med en misse mellan mig och datorn, liggandes på/mellan mina armar och en katt som ligger bakom datorn. Ni kan nog gissa vilken katt som ligger vart ;)
Om ett tag så ska jag bege mig tillbaka till skolan för PBL och sedan ska jag gå ut med Diego igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0