Första kloklippningen

Nu så har jag och Tristan gosat lite :)

Passade då på att klippa hans innan sylvassa klor... Märkte hur vassa de var då han innan ville upp och då klättrade upp längs mina ben (som nu antagligen är prickiga och randiga under leggingsen ^^) och när han klättrade upp längs min rygg och upp på axeln för att vara med när jag åt ;)
Haha, en knäppkatt till helt enkelt ^^

Så då bestämde jag att det redan var dags att klippa de små söta klorna :) Och det gick bra ;) Mycket duktig var han. Det känns bra :) Då kanske inte det blir något problem i framtiden.

Han borde även ta ett bad...
Han luktar såklart hankatt, men även katthem och hamster. Alltså typ hamsterbur... Men det kanske är att tänja på gränsen för vad som är tolererbart med nya upplevelser på en och samma dag ;) Men han känns väldigt hemtam redan ^^ Han bryr sig inte särdeles mycket över att de andra är lite sura på honom. Han kör sin egen grej ;) Just nu leker han by the way :)



Buskatten i fönstret ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0