Gosh!

Idag har det varit en lååång dag...

Började föreläsningen imorse klockan 8.30 och den höll på till 11.30.
Från 11.30 till 12.30 så höll jag och Ida på att renskriva vår del till grupparbetet om Terapeutiskt ultraljud.
Vid 12.30 började vi med att lägga ihop allas arbeten och även att göra en powerpoint-presentation.

Vi jobbade till ca 16, men blev inte helt färdiga.
Vi kände att vi behövde läsa igenom det i lugn och ro själva tills imorgon då vi ska lägga sista handen. Så jag begav mig till Second Hand-butiken och införskaffade en fåtölj för 75 kr, efter det blev det middag och efter det så har jag läst igenom vårt arbete och gjort markeringar där något kanske bör ändras/flyttas etc. Så nu vet jag vad jag vill göra med arbetet i alla fall och min och Idas del i powerpointen är fixad.

Jag hoppas vi blir helt färdiga imorgon! Det skulle vara så skönt... För då behöver vi inte fortsätta på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0