Muskler, muskler och mera muskler ;)

Idag så hade vi föreläsning med Anna Bergh och den var grym!
Hon förklarar så jäkla bra och är snäll, rolig och tålmodig. Alla muskler som vi ska kunna gick hon igenom idag, en repetition från förra året + några nya.

Hon hade bra förklaringar, satte ribban för på vilken nivå man ska kunna musklernas funktion, ursprung och fäste, är engagerad, har ett bra upplägg, kan sin anatomi och är allmänt rolig & intressant :)
Så jag är nöjd!
Hennes föreläsning gav mig några nya sätt att tänka på så det blir lättare att komma ihåg och logiskt komma fram till vad som stämmer ;)

Jag märkte också att jag kom ihåg ganska mycket av vad jag läst än så länge ^^ Det kändes bra, eftersom jag då kommit en bra bit på väg på för att komma ihåg musklerna och deras funktion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0