Mysig Lördagkväll/natt

Igår så var Elin och Diego över på kvällen.
Vi pratade, åt godis och drack läsk ;) Hon gick hem vid typ kvart över två och innan dess hann vi avklara många olika ämnen och gå en nattlig promenad med voffsingen ;)

Det var roligt och mysigt ^^ Theo var med hela tiden i vardagsrummet och Selma låg faktiskt ett tag i soffan, men det var nog mest för att hon visste att hon inte skulle ta sig så fort förbi Diego med kragen... Det var i alla fall skönt att hitta på något annat än plugg och få ett litet avbrott.

Just nu håller jag på och tvättar och har gjort det sedan 9 imorse, men jag var pigg när jag gick upp, fastän jag inte sovit så länge. Mamma kommer ju imorgon och då är det ju extra trevligt om allt är nytvättat och fräscht ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0