Rehabiliteringstentamen - Done!

Nu är den äckliga tentan skriven och inget mer går att göra! ;)

Skrev på allt, kände att jag kunde saker, men man vet ju aldrig om man får rätt när det är sådana där jäkla flervalsfrågor då man måste ha valt alla rätta alternativ för att få poäng...
Särskilt när alternativen är tvetydiga! Man skulle bara vilja få motivera sig ibland för att få förklara hur man valt och varför.

Nää, blää på det helt enkelt.

Men nu är det över i alla fall och kursuvärderingen är ifylld. Inte mycket snällt sagt, Sorry Barbro, men som man bäddar får man ligga.

Det kändes över lag bra och jag svarade på allt - till och med den konstiga bilden som man inte såg vad det var, men trodde mig se vissa saker - men man vet aldrig! Så jag säger inget mer förrän tentan är rättad helt enkelt.

Nu blir det lunch och att umgås med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0