Sammanfattning, sammanfattning, sammanfattning

Jag har nu suttit en liten stund och först sammanfattat Hästens parasiter och just nu arbetar jag på Katten och Hundens parasiter.
Det är lite rörigt och man kan ju undra om allt får plats där uppe i huvudet ^^

I skrivande stund trycker sig en stor katt ner bakom mig i stolen, där en liten katt redan ligger... Knasbollar... Måste ligga på varandra...

Men åter till parasiterna. Jag har faktiskt gjort typ mind-maps, så nu kan du vara glad Levi ;) Även om dem inte är så färgglada och snajdiga som dina ^^
Får se om de är till någon nytta ;) Vet inte riktigt om det är det bästa sättet för mig :)

Nu så ska jag fortsätta en stund, sedan blir det House och prata med Levi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0