Dagen i helhet

Denna dag har varit väldigt seg.
Både jag och missarna har varit lite ur gängorna och segat. Känns som om det bodde tre konvalescenter här hemma ^^ Nää men det var helt enkelt en riktig segsöndag och alla var trötta.

Jag har i alla fall:
  • Hunnit prata med Mamma, Levi och Niclas.
  • Preliminärbokat en helg med Niclas då han kanske kan komma hit - Så jag hoppas det blir så nu ;)
  • Tvättat som sagt och fixat med tvätten
  • Suttit vid datorn
  • Läst igenom sammanfattningar och några utvalda häften och kommit på några nya saker ^^
  • Övat på redovisningen
  • Tagit en tupplur - Usch, ingen bra idé... Mår alltid sämre efteråt då
  • Tittat på tv
  • Gosat med Selma
  • Städat undan två böcker som inte behövdes till pluggandet från vardagsrumsbordet - Det är dock fortfarande sammanlagt 7 böcker kvar på bordet...
  • etc.
Ganska mycket gjort, men ändå inte :)
Nu ska jag ta det lugnt och typ lägga mig tidigt och sova ut inför morgondagen.



Såhär sött har Selma sovit bredvid mig i soffan på kvällen

Förresten så får jag och katterna besök imorgon! :D
Selma kommer bli så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0