Städat lite

Nu har jag städat lite.
Jag har bäddat rent sängen för en misse hade spytt i fotändan :/ Det var hår och det såg svart ut, så det var väl Selma.
Men nu är det fixat + att jag dammsugit också, så att Selma inte behöver utstå det när hon kommer hem. Det känns som om det skulle vara lite för stressande för min nyopererade snutta som annars tycker att dammsugaren är jobbig...

Så nu kan jag sätta igång med pluggandet.
Det är dock inte så lockande, som många andra har jag redan tröttnat på att tentaplugga. Min formtopp kom kanske lite för tidigt i förhållande till tentan ^^ Tråkigt internskämt för dem som haft föreläsning med Marie Söderström Lundberg...

Men det är väl bara att sätta igång i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0