Theo & Tristan

Nu har det blivit lite lugnare mellan alla parter :)

Tristan är inte riktigt lika på och de andra låter honom komma fram. Theo och Tristan har till och med raceat lite :) De raceade just förbi mig ;)

Jag tror även att hon pratar med honom nu... De har ju samma läte. Hon kuttrade inne i badrummet och han sprang dit. De bråkar i alla fall inte, mer smågnabbas om det väl är något, men det är helt ok :) Så än så länge är allt väl!



Theo observerar sin adoptivbror när han leker ^^




Min fina tjej ♥
-
Som helt plötsligt ser så väldigt vuxen ut i mina ögon...
-
Så blir det när man har en kattunge att jämföra ungkatten med ;)
Hon är ju ungefär 14 månader äldre än Tristan



Tristan-gullet på sängen igår
-
Sötnosen har ju aldrig sett en sådan förut


Selma håller sig dock borta - hon vill inte vara med på bild - förutom när hon vill ha mat då'rå... Jag tror dock att hon tjurar mest pga. dieten och sedan resten för Tristan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0