Uppe med tuppen, eller Selma

Ja...
Jag vaknade klockan 2 imorse av  att Selma jamade och ålade runt i fåtöljen i mitt sovrum. Jag gick då dit och kliade på henne och sedan följde hon mig tillbaka till sängen. Där var hon också rastlös och helt plötsligt sprang hon iväg... Jag letade igenom hela lägenheten och helt plötsligt stod hon i hallen, då sprang hon tillbaka in i sovrummet och gömde sig under sängen... Jag lockade och pratade med henne, men hon ville inte komma ut utan satt bara och kröp ihop och reagerade inte allt för mycket när jag pratade med henne.
Efter ett tag så lät jag henne vara och efter en stund hoppade hon in i garderoben.

Sedan klockan 2 så har jag inte sovit så värst bra :/
Jag blir så ledsen att hon ska ha ont. På djursjukhuset så sa de att den smärtstillande medicinen skulle sluta verka först i eftermiddag, men det kändes som om den gjorde det i natt. För annars vill jag inte veta hur hon reagerar i eftermiddag :'( Stackars missan min...

Ska fixa deras frukost nu, måste hålla koll sedan om hon äter och kan gå på lådan och så samt om såret ser bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0