VFU

Nu har vi haft lite info om VFU'n, alltså VerksamhetsFörlagd Utbildning, typ praktik, och vi ska till den 25/10 ha bestämt fyra möjliga val till smådjur och häst.

Jag tror att jag redan valt vart jag vill vara på smådjur, ordning och allt:
  1. Västerort, Spånga
  2. Djurakuten, Vasastan Stockholm
  3. Djursjukhuset Bagarmossen, Bagarmossen
  4. Djursjukhuset Albano, Danderyd
Det är dock svårare med hästsjukhusen... De ligger lite sämre till och att få ihop fyra i mina hemtrakter gick sådär. Nu måste jag komma på vilken som är bäst.

Dessa har jag att välja på:
  • ATG's Hästklinik Täby Galopp - Körsträcka: 22,7 km Restid ca: 18 min enligt Eniro
  • Mälaren Hästklinik - Körsträcka: 38,7 km Restid ca: 32 min enligt Eniro
  • ATG's Hästklinik Södertörn - Körsträcka: 50,5 km Restid ca: 39 min enligt Eniro
  • Universitetsdjursjukhuset Uppsala - Körsträcka: 63,6 km Restid ca: 43 min enligt Eniro
Några tips? Någon som tycker någon är/verkar bättre än någon annan?

Kommentarer
Postat av: Beccan!

Hej vännen, hoppas allt är bra med dig.

Täby Galopp har bäst rykte, och ifall jag skulle få välja så skulle jag sätta mig själv där! Vad du än gör, hamna inte på mälarkliniken... uuuuuuuuuurgghh.. det är dem som opererade Ronja konstigt, fick Gurra halt på 3 ben och ja, jag har flera skräckhistorier till från det stället!!

Kramar!

2010-10-09 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0