Vilodags?

Nu ska jag och den enda icke sura katten här hemma gå och gosa, fixa oss och sedan sova :)

Han är så söt och så fruktansvärt naiv, vill hela tiden hälsa på de andra, kör upp nosen rakt i ansiktet på dem, springer emot dem etc. Vilket de inte tycker om...
Men de är ju katter, så de blir ju inte vänner på en dag. Vet ju hur det var med Selma och Theo. Det är synd bara att de inte förstår att han inte vill något illa så kunde ju allt gå fortare :)

Han följer efter mig som en liten svans och så fort man ropar så kommer han galopperandes ^^ Så söt!
Han var med när jag badade, bäddade, satt vid datorn, fixade i köket och sorterade tvätt ;) En liten svans helt enkelt. Han är dessutom så förundrad av allt :) Han har ju inte bott såhär förut ^^ Tv'n var väldigt intressant, ugnen och sängen likaså. Något som är så självklart för mina andra missar, men inte för honom.

Men som sagt: Gos-time! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0