Wohooo!

I'm alive and back in Skara!!!

Puh!
Jag klarade mig oskadd och o-förbannad och utan att vara i vägen för alla. Vi kom till och med fram och tillbaka till Skövde och Elins Esplanad & Rusta utan att något utav det jag fasat för inträffade ;)
Najs!


Jag vet inte om bilen är bättre, men kör man full karreta, utan att stanna i onödan och en hel del offensiv körning så fungerar det tydligen så pass bra att man kommer någonstans...
Jag kände mig som när vi åker Jeep och man måste ge den gas när man ska stanna och stå och varva typ. Tvåfotsarbete i en automat är inte så vanligt tror jag... För säkerhets skull tyckte jag att både fötterna fick arbeta.

Jag inbillar mig dock att det är lite bättre, eller rättare sagt så hoppas jag det. Menmen, vi tog oss i alla fall någonstans.
Jag hittade några söta saker där också ;)



Två lila kuddar till soffan



Ljuslyktor för 10 & 20 kr styck



Två växter - den blå ljungen är ascool ^^



Hmm...
Misse tyckte dock också om de nya sakerna.
Så det blir till att hålla koll på henne
...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina!

2010-10-03 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0