Artiklar...

Just nu så sitter jag och försöker ta mig igenom dem artiklarna som är källor till vårt kapitel om Terapeutiskt Ultraljud... Booooring.

Jag har skrivit en kort sammanfattning om två och ska alltså snart börja läsa nästa så jag får mig en uppfattning om den med. Sedan är det bara 2 kvar + 2 böcker som jag måste uppsöka på biblioteket...

I eftermiddag så ska jag dissekera igen :) Denna gång blir det hästben, från carpus eller has verkar det som med tanke på vilka strukturer vi ska leta efter. Man får väl hoppas att man hittar dem ^^

Nää, nu ska jag återvända till de vetenskapliga artiklarna...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-21 @ 11:11:04
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0