Baka, baka, liten kaka

Jag måste bli av med lite ägg som snart går ut så jag bakade en kaka för att fira att kursen är slut :) 3 eggs to go! Imorgon blir det nog schnitzel, då går ett ägg till i alla fall...
Hittade ett recept på en hallonkaka i ett projektarbete som en klasskompis gjorde i 3:an, som jag bestämde mig för att försöka mig på.



Alla ingredienser minus hallonen som låg i frysen




Torrvaror & färdig smet



Färdigpreparerad med hallon & skjuts in i ugnen



Färdig!
-
God var den också ;)




Theo var med och hjälpte till
-
Hon vaktade kakan i ugnen ;)




Selma ville inte vara med och baka
(Smet går ju inte att äta sa Selma...)
-
Men nu får mamma bevis på att hon lever i alla fall, och ser lika sur ut som hemma ;)


(Hon är ingen linslus som den lilla...)

Nu ska jag återgå till Biggest Loser ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallon!

2010-09-17 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0