Beteendestudie - Done!

Ja, då var den uppgiften inskickad ^^ Nice!

Alltid skönt att få skicka in och lägga det bakom sig ett tag. Sedan hoppas man ju alltid på rätt resultat också ;) Men det får man ändå inte reda på direkt, så det är ingen idé att tänka på nu. Jag vet ju dock vad jag siktar på!'

Då väntar man bara på svar från Monika att hon fått in arbetet + en kod. Det där med koden kunde man ju dock struntat i gällande mitt arbete då Lotta ändå kommer veta att jag har skrivit det... Undrar hur många som tänkte göra samma sak som jag liksom, på ett par katter med samma namn... Aja, det gör väl inget, hon skulle ju vara rättvis ändå ;) Hon hade dock inte tänkt igenom det där med att lämna in en planering av studien, så hon fick veta vad alla tänkte göra i förväg...

Nu ska jag gå och göra någonting vettigt ^^ Kanske väcka katterna med dammsugaren... Då får de igen för att de väckte mig imorse! Haha... Nee, det måste faktiskt dammsugas i hallen i alla fall eftersom NÅGON (jag säger inte vem, det kan ni gissa) har sprätt ut grus ur kattlådan... Och inte är det jag!

Kommentarer
Postat av: moster

säkert att det inte är du?som man säger - sådan matte sådan......haha.

2010-09-15 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0