Dagen

Ja, dagen började ju med beteendestudie-arbete och inlämning av den. Sedan satt jag vi datorn ett tag innan jag tog och dammsög lägenheten. Efter det så skurade jag alla golv och lagade lunch.



Scrambled eggs med bacon

Sedan så gick jag ut på promis, mötte upp Anna och så gick vi hem till mig för att hon skulle hälsa på Selma... Semlan tyckte dock att Fanzy var väldigt läskig, så hon höll sig undan. Theo hade dock inte så mycket emot henne och var med. Hon sa dock till när Fanzy luktade henne i rumpan och när hon fick sig en puss, det tyckte hon var att gå för långt ^^

Efter det så lagade jag Spaghetti och köttfärsås och Gröncurry-kyckling med ris :) Därefter tog jag mig ett bad och nu sitter jag här ;) Ska kolla på Biggest Loser 19.00





Missarna för en stund sedan
-
Selma kunde inte slappna av med kameran i närheten ^^
Hon liknar någon annan jag känner på många sätt, även på detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0