Haha ^^ Dagens roligaste ;)

Haha ^^
Fick just svar från Lotta gällande min plan för beteendestudien och jag gillar't!

Hon skrev följande:
Det ser ut att bli en bra studie. Jättebra plan som ger mig en aning om att du har gjort liknande saker förut.

Jobba vidare på detta


Hälsningar Lotta

Haha, tillåt mig småle :D Jag gjort liknande saker förut? >.< Skulle inte tro det ^^ Skriva rapport och sådant har jag gjort förut, och formulera mig i skrift har jag väl gjort x antal gånger och kan jag, men gjort en beteendestudie? Bara den där i ettan, men jag tror inte hon menade den...
Bra att hon har höga tankar om min plan i alla fall, hoppas bara att den går att utföra som jag tänkt ;)

Kul att man kan lura någon genom att vara någorlunda påläst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0