Jahapp...

Då har man tagit sig fram och tillbaka till båda ändarna av Skara, till fots och cyklandes.
Kånkat, burit, släpat, hastat, mekat, smutsat ner sig, stått i mörker, kämpat - men för vad? Ja, jag vet inte, för bättre blev det ej... Eller jo, lite... Men inte så att det går att använda!

Den vita springaren har precis fått sig en fiende... Den kunde väl bestämt sig för det här innan den bestämde sig för att bosätta sig med mig för ett tag! Måste allt strejka i Skara?! Vad är det med det här stället? Inte ens bilen tycker att det är kul här tydligen...
GAH!

Jag har just nu ännu mera huvudvärk än någonsin idag, och huvudvärk har jag haft praktiskt hela dagen.

...
...
...

Aja, tvätten blev i alla fall tvättad, fast jag hade annat för mig samtidigt. Så nu ska jag fixa med den.
Tvättade ganska mycket idag:
  • Kläder
  • Sängkläder
  • Handdukar
  • Kuddar
  • Filt & Överkast
  • Gardiner
  • 2 Mattor
Så jag är helt slut i ryggen nu, och i armarna... Det är tufft att vara städerska och mekaniker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0