Månadens - September 2010

Månadens Film: Camp Rock 2, Min brors flickvän
Månadens Biofilm: Dinner for scmucks
Månadens spel: -
Månadens Tv-program: Biggest loser, House

Månadens Låt: Iridescent, Blackout
Månadens Album: A thousand suns
Månadens artist/grupp: Linkin Park

Månadens hemsida: -
Månadens blogg: Isabelles.nu

Månadens Bok: Ängelns lek, Om jag kunde drömma, När jag hör din röst
Månadens pryl: Datorn
Månadens mest använda pryl: Datorn

Månadens Djur: Theo & Selma
Månadens Häst: Comedy
Månadens Vän: Mamma

Månadens godaste mat:
Månadens godaste gottis: Hallonkakak eller hallon-/jordgubbspajen
Månadens läsk: Trocadero
Månadens plagg: Halsduken
Månadens skor: De blå Conversen

Månadens färg: Blå
Månadens väder: Blandat, det har dock börjat bli kallt
Månadens födelsedagsbarn: Annika, Erik

Månadens värsta: Att stationära datorn lagt av, att bilen lagt av, att Selma har fått förändringar och måste opereras, pluggstress, tjafs etc.
Månadens Bästa: Att jag fått sällskap, både av Selma och Levi, besöket hemma, att få rida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är snäll som säger att jag är månadens vän:) Kram på dig.

2010-10-01 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0