Massage-session

Nu har jag och Theo haft lite massage - eller hon trodde det i alla fall. Jag letade efter (typ obefintliga ^^) muskler ;) Som sagt så är min lilla misse inget muskelknippe, men några muskler kunde man hitta i alla fall, eller tror jag att jag hittade - om det är helt korrekt vet jag ju inte ^^
Det var i alla fall något som hon tyckte var väldigt mysigt, tills jag kom till baksidan av bakbenet. Det var inte lika mysigt tydligen. Så då ville hon att det var färdiggosat och sitter nu och vilar på golvet ;) Men hon kommer inte undan, för nästa gång hon vill vila/gosa så ska vi ta itu med bakbenen också ^^ Det är ju bra att man kan göra det till något mysigt också :)

Jag hann i alla fall med att kika lite på:
  • Hals
  • Bog
  • Bröst
  • Framben
  • Rygg
  • Lite mage
Behöver kika på:
  • Lite mer mage
  • Bak
  • Bakben
Min misse har i alla fall en väldigt fin Spina Scapularis ^^ Om det nu är något att skryta med ;P Det betyder väl egentligen att hon inte har så välutvecklade Mm. Deltoideus, Mm. Trapezius, Mm. Supraspinatus & Mm. Infraspinatus, men det är ju inte så viktigt >.< Haha, dem klarar hon sig väl utan... eller något ^^



Theo för prick ett år sedan ^^

Kommentarer
Postat av: pazzion@soclog

Det är väl inget pucko med mig? Möjligen 1 %, men inte mer!

2010-09-22 @ 18:51:42
URL: http://pazzion.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0