Morgonen/förmiddagen

Idag så började jag och Levi med att gå upp självmant vid åtta, eller nästan helt frivilligt i alla fall...
Vi var vakna, jag hade t.ex. varit vaken sedan sju, men bara vilat ögonen. Den jäkla brandvarnaren vill dock inte att vi låg kvar och vilade något mer för den meddelade att batteriet borde bytas ut... Sådär på morgonen, när man helst vill sova - om man kunnat. Katterna var jättestressade eftersom de inte visste vad som pep gällt stup i kvarten. Stackarna!

Så vi gick upp, tog en promenad och begav oss sedan till Coop för att handla lite god frukost/lunch + batteri till brandvarnaren. Så nu har den slutat pipa och den fungerar - jag har testat den och då fick katterna panik än en gång... Särskilt Selma som sprang och gömde sig bakom gardinen i mitt sovrum, Theo hon kom inspringandes in in köket för att skälla på den som förde oväsen... Knäppkatter ^^



Levi gjorde egen varm choklad med
råsocker, kanel, kryddnejlika, stjärnanis & kardemumma.

MUMS!

-
Till det blev det macka med enrisrökt sidfläsk, whiskeycheddar, tomat & smör
Lyx ;)

Nu så ska jag skriva rent lite anteckningar och kanske läsa alla igen... Eller skriva om lite fler sjukdomar.
Får se vilket det blir och hur mycket som blir gjort idag :) Anteckningar först i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0