My day

Idag så gick jag upp 6.45 och satte mig klockan 7.00 och började glo på katterna.

Det var lite segt... 6 timmar i sträck tär på krafterna.
De gjorde båda väldigt mycket på samma gång i början, men sedan trappades det av och de sov mest... Theo var dock mest aktiv, som väntat.

Jag har även varit ut till Ing-Marie och ridit idag. Fick en spansk häst och det var spännande ^^ Det gick bra ett tag och åt helvete ett tag. Hon var 6 år och väldigt oskolad. Jag saknar min lilla favvo-häst <3 Det är ju dock alltid bra att ha ridit lite olika sorters hästar, man lär sig alltid något.

Kom hem vid 19 och då åt vi och sedan har jag badat och suttit lite vid datorn.

Om ett tag kommer Levi hit ^^
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0