Nackspärr

Det gör så jäkla ont i höger sida av nacken alltså...
Gick inte särskilt bra att sova när det, så fort man försökte lyfta huvudet en smula, hög till i nacken :S Det har inte släppt på hela dagen och lär väl hålla i sig ett tag...

Ja, och varför ska en olycka komma ensam, det är väl roligare att bilda grupp!

Jag börjar i alla fall få en del uppslag till vad som skulle kunna lösa bilproblemet. Det är allt från 8-10-poliga grejer som ska tas bort, till tändmoduler som ska bytas, till bränslepumpar som är slut och lacknafta eller diesel i tanken för att rensa lite i systemet. Då är det väl bara att sålla. Synd att man inte är så haj på det då!

Hmm... Man hade haft nytta av en bilmekaniker just nu alltså. Det hade ju varit bäst. Peter utryckte det väldigt fint när jag sa att jag släpat på bilbatterier och fixat: "trodde det va sånt som pojkvänner användes till"... Ja, hmm, man kan ju undra om det inte är så. Då kanske jag sluppit nackspärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0