Rehab - DO0032

Ja då har kursen dragit igång ;) Och det var med full fart, för vi har redan fått en seminarieuppgift att klura på :/ Min grupp ska redovisa Terapeutiskt Ultraljud i 40-45 min... Hmm, ja, det är ju som det är ;)

Jag har i alla fall läst igenom kapitlet i boken och hittat vart jag kan läsa mina tilldelade källor - alla utom 2 som jag inte får tillgång till. Så nu ska jag bara läsa igenom dem och se vem som kan få nytta utav dem och fundera lite på uppdelningar av arbetet som jag kan tycka är bra.

Då var friden helt enkelt slut ;)

Jag har förresten beställt 4 ganska billiga, och förhoppningsvis bra, böcker till denna kurs :)



Nu ska man bara få hem dem :)
-
Men jag har ju i alla fall kursboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0