Skoldagen idag

Idag så hade vi seminarium i Etologi i skolan :)
Det var intressant och det gick bra, vilket är skönt. Det är väldigt avslappnat och bra stämning när vi gör sådana här tvärgruppsredovisningar. De flesta tycker om det, men man märker vilka som inte gör det...

Sedan när jag kom hem så satte jag mig och började skriva på diskussionsdelen till min beteendestudie och jag tror att jag är färdig. Ska sätta mig och läsa igenom det imorgon igen. Nu så ser jag väl inte eventuella fel eftersom jag suttit med det ett tag. Det blir bättre att göra det imorgon.

Så det som är kvar att göra är:
  • Korrekturläsa
  • Eventuellt rätta fel
  • Se till om det bör läggas till något
  • Fixa numreringen av källorna
  • Kolla så att helheten ser bra ut
Men nu så ska jag stänga av datorn och pyssla med annat!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0