Snart, snart, snart

Snart så är allt mycket bättre ^^
Om mindre än 2 dygn så kommer allt att vara mycket lättare och roligare, då kommer allt kännas bättre för en stund och man kanske slipper oroa sig ett tag ♥

För det är mycket nu...
Det kunde väl fördela sig lite tycker man. Men allt ska minsann komma på en gång och det är inte alltid lätt. Jag vet vad som skulle göra allt ännu bättre... Men det kommer jag aldrig få, så det kan jag ju bara ta och glömma på en gång. Tyvärr så kommer det aldrig förändras och det vet jag, men man kan ju alltid hoppas och önska sig...

Nu ska jag och den onda ryggen krypa ner i badkaret efter att katten vält palmen i hallen för andra kvällen i rad för att hon inte har någon koll på det där bihanget där bak som kallas svans och som andra katter har fattat tillhör dem!

Suck

 

En låt med minnen ♥

-

Som i alla fall gör mig glad ;)


Kommentarer
Postat av: A relief for soar backs and souls

Jag tänker näst sista kvällen på sommarlovet för 3 år sedan. Det är mörkt, varmt och jag sitter i fönstret med dig bakom mig i sängen i det lilla rummet<3

2010-09-27 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0