Today

Idag så har jag:

  • Varit i skolan mellan 9 och typ 15
  • Handlat
  • Hämtat en ansökan om Ica-kort & fyllt i den
  • Dammsugit lägenheten
  • Rengjort Theos matbricka och skålar
  • Läst igenom dagens föreläsningsanteckningar
  • Suttit vid datan
  • Lagat mat
  • Tittat på tv
  • Bokat tvätt-tid
  • Provat mitt Yogi-te :) Det var gott
  • Beställt röstkort eftersom mitt aldrig kom :/
  • Gjort två aktiveringslådor till Theo (som vi fick tips om på föreläsningen)



En la jag ner leksaksråttor i
-
Hon har dock redan tröttnat på den :/
Jag hoppas det bara är för idag...





Och här ovan är en med Selmas dietmat i, som hon tydligen gillar mycket
-
Den håller hon på med just nu, för jag gjorde den nyss ;)
-
Jag hoppas hon fortsätter med den ^^ Hon har fått ut några kulor har jag hört


Efter hennes vanliga lekar kan det se ut såhär istället:



Kuddar som ligger lite varstans i lägenheten ;)
-
Hon är duktig på att släpa runt sina byten...

Nu ska jag nog ta och bada och sedan ta och lägga mig och läsa ;)
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: pazzion@soclog

Sweet as honey I say!

2010-09-02 @ 07:39:44
URL: http://pazzion.soclog.se
Postat av: Fitness by Leonora

Hejsan, Hur mår du ? :D



Intresserad av Fitness, träning och kost? Följ då min blogg :D

http://www.nattstad.se/leonorathorning

2010-09-02 @ 08:34:57
URL: http://www.nattstad.se/leonorathorning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0