Tråk...

Ja, nu har jag städat igen.
Har man missar så blir man tvungen att i alla fall dammsuga mycket... Det känns som om man lever på ett grustag och så är det hår precis överallt.
Sedan så skurade jag igen. Hade tassavtryck lite överallt... Min lilla misse är ju väldigt duktig på att gå runt med blöta tassar, och gärna doppa dem i sand då också...

Nu tänkte jag ta en sväng till bilen och se om den mirakulöst bestämt sig för att samarbeta under natten - om den vill undvika min vrede vill säga. Sedan kanske jag tar en promis. Behöver frisk luft... Synd bara att luften är så fuktig idag. Det är väldigt grått och tråkigt... Skulle velat ha sol, så man i alla fall kunde glädjas åt det eftersom allt annat går åt pipsvängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0