Uäk

Idag så har vi börjat med ett projektarbete i skolan... Min grupp fick Hästar i trafiken + lastning av häst. Jag och Sandra ska skriva om Ekipage i trafiken, alltså om ryttare till häst. Jag kan inte ens hitta en nybörjarbeskrivning om hur man ska lära sin häst trafiksäkerhet... >.<

Och ja... Man hittar typ ingenting... Lotta, vår lärare, ville att vi skulle använda oss ännu mer av vetenskapliga källor, men jag har inte hittat några bra än :/ Jag kan inte ens hitta en källa på att hästar är flock-/bytesdjur... Alla tar det som så självklart så inte ens NE skriver det.

Jag kan dessutom inte sitta i skolan och jobba för min inloggning är helt keiko... Jag har sagt till IT-stöd, men jag vet inte när det blir fixat :/ Det var tydligen en hel del som hade problem.

Menmen, jag har hittat några råd och sedan så kan man ju lista ut lite saker själv med hjälp av kunskap om hästar, men det är ju verkligen vetenskapligt... Jag är ju en välrenomerad forskare! ^^

Aja, tillbaka till funderandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0