Internet för en dag ;)

YES! Internet!

Fick låna en liten sticka av mammas snälla släktingar och sitter just nu på tomten och surfar på nätet ^^ Det är skönt att kombinera moderniteter med att vara ute :) För man får väl passa på att vara ute även om det inte går att att åka någon skoter... För det har det varit värre med! Inget skoterföre att tala om här inte! Jag har som mest tagit en liten sväng med Safarin på sjön, sen har det inte varit nå mer :(
Trodde faktiskt inte att det kunde bli värre än förra och förrförra påsken med 1 meter vatten på Bosjön och uppåt Raja, men tji fick jag för det är värre när man inte ens tar sig från tomten utan att köra på barmark, stock och sten... Sjön är det dessutom ingen snö på så det är halt som fasiken = inge kul det heller...
Så jag har mest läst, men nu är som sagt böckerna slut. Sedan har jag väl suttit ute i solen, tittat på tv, umgåtts lite med släkten och tagit det lugnt. Skönt det med i och för sig.

Lite färg i ansiktet har man fått också :) Så nu känner man sig inte lika blek längre! Skönt ;) Ska bli skönt att kunna få lite färg på hela kroppen också, för snart är det sommar! Så känns det i alla fall när man sitter i linne och jeanstights i södra lappland med datorn i knäet!



Avslutar med en bild på mongokatten som blivit kusinernas favorit
-
"Han är så duktig" tycker dem. Det håller inte pappa med om ^^

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0