Nu har jag roat mig med att skriva en komp...

Nu har jag roat mig med att skriva en komplett lista över alla mina böcker här. Jag har så många som 742 stycken här i mina bokhyllor :-) Sedan vet jag att jag har några stora Kitty liggandes hemma också samt att jag inte räknat dubletterna eller de olösta böcker som jag har i en korg här uppe. Små Kittyböcker har jag 157 stycken av och det fattas typ bara 8 för att samlingen ska vara fulltalig nu! ^^ Märks det att jag gillar böcker eller? Jag älskar att läsa plus att jag tycker att böcker är vackra :-) Fler vill jag ha också! Varje år har jag dock samma problem när jag kommer hit... Jag har för lite plats i mina bokhyllor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0