Västerort Djursjukhus - Dag 14

Idag har jag varit på operation igen :)
Jag jobbade 7.30-16.30 och gick bredvid Tina och Elise.

Idag så har jag lagt en massa kanyler, så nu är jag uppe i 11 i rad ;) Det känns bra! Tina gav mig en glad gubbe på tavlan ^^
Jag fick även se en tåextirpation och så har jag bandagerat lite tassar och klippt lite katter. Jag förstår inte riktigt varför man köper en långhårig katt och sedan inte sköter om pälsen så man måste raka den helt eller klippa bort en massa tovor stup i kvarten... Jag har även fått skriva lite journal :)

Sedan har det varit det vanliga med kastrationer, klokapslar, vaccinationer, id-märkningar, tandsten etc.

Nu ska jag gå och bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0