Västerort Djursjukhus - Dag 16

Idag så var jag på operation först och sedan lite överallt :/
Jag jobbade egentligen 7-16, men fick gå typ 14.40 för att det inte fanns något speciellt att göra.

Det var som sagt inte så mycket att göra idag... Operationsveterinären var sjuk så det var bara tre patienter på operation. Två hankattskastreringar och en tandsten.
Jag fick fixa med tandstenshunden :) Jag gav premed, satte kanyl, sövde med Propofol, kopplade upp, tog bort tandsten, blästrade och kopplade från och extuberade ;)

Sedan så fixade jag och Louisa med det som behövdes. Vi fick till och med gå och handla fredagsfrukosten. Sedan fick vi gå hem när vi inte kom på något mer att göra.
Sedan har jag promenerat från Kallhälls station och nu sitter jag vid Levis dator :)

Nu ska jag kanske skriva lite på mitt arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0