Västerort Djursjukhus - Dag 18

Idag fick jag hoppa in på operation igen.
Sandra som jag skulle gått med var sjuk så jag fick vara inne på operation med Tina och Carro eftersom det var lite dåligt med folk ute på pol/vård.

Det gick bra, men jag känner mig lite seg... Är lite småförkyld så jag är glad att jag inte behövde göra något avancerat idag.

Jag hade dessutom mitt första samtal med min huvudhandledare och det gick bra :) De tyckte alla att det gick bra så jag är nöjd ^^ Så nu har jag mailat Lotta och meddelat att det går bra, att vi haft första samtalet och att jag trivs!

Nu ska jag gå och lägga mig i badkaret och sedan ska man väl börja fixa sig lite... Johans skiva är ju ikväll. Roligt sällskap jag kommer bli ikväll då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0