Västerort Djursjukhus - Dag 20

Idag så var jag med på Pol/Vård.
Jag gick med Elise och vi var på vård, i telefon och i receptionen ^^ Jag gick 9-18.

Idag så var vi som sagt lite överallt och jag har fått lyssna på rådgivning i telefon, försökt mata katt som ej ville äta, kopplat dropp, medicinerat, rastat vovve från isol, packat upp foder, tagit in patienter, suttit med i kassan etc.

Det var lite småhattigt, men det gick bra och lite fick man ju vara med om i alla fall :)
Jag hann även få lite mer att skriva om i arbetet mitt eftersom jag fick se lite knep för utfodring av knepigt djur idag ^^

Nu ska jag skriva in det som jag sett idag i arbetet mitt och sedan ska jag nog bada :) Sedan blir det Grey's senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0