Just nu

Just nu sitter jag på jobbet och vaktar telefonen.
Det ringer ingen just nu och är rätt lugnt. Det är lite skönt att sitta här och ta det lite lugnt, särskilt efter en stressig dag. Fast idag behöver det ju inte precis vilas upp något efter det här lugnet! Har ju typ bara tvättat och städat >.< Kan snart titulera mig städerska och tvätterska istället för Djurvårdare...

Ska till gymmet sedan och träna lite med Levi. Det ska bli skönt! Jag får hoppas att vädret håller sig fint tills dess också så kan vi bada vid Kallhällsbadet efteråt :) Jag har ju knappt badat något i sommar :( Det blir så när man jobbar på dagarna och det regnar när man är ledig... När man var liten så spenderade man ju typ hela lovet på stranden. Det känns länge sedan nu :/ Och ändå är man bara 21...

Nää, nu ska jag titta till den snoriga katten från operation. Se till att hans näshålor inte täppts till igen och se till att han fortfarande kan andas normalt.
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0