Lite som sommar

Idag kändes det lite som sommar igen :)
Det var lite soligt och om man inte stod i skuggan så frös man inte alls ^^ Men det blåste lite höstigt sådär som det gjort ett tag nu... Jag hade i alla fall shorts på mig! Jag vill ju inte att sommaren ska vara slut än :(

Jag och Levi var i alla fall till Sollentuna Centrum som verkligen har piggat på sig sedan mamma och jag var där sist, då hade de inte riktigt byggt färdigt märkte jag idag ^^ Strosade runt lite där men hittade inget speciellt ;)

Jag, Levi och mamma har även varit till gymmet och tränat :) Det var skönt! Det känns typ alltid bättre efteråt, även om man inte hade lust att gå dit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0