Mitt schema för höstens praktik

Idag fick jag ju som sagt mitt schema för hösten :)
Jag kommer jobba 8.00-16.30 alla dagar förutom antingen 2 kvällar eller en helg, men det är inte bestämt när det kommer inträffa än ;)

Mitt schema ser ut som följer:

v.35 - Polikliniken
v.36 - Ambulansen
v.37 - Stationärvårdsavdelningen
v.38 - Stationärvårdsavdelningen
v.39 - Stationärvårdsavdelningen
v.40 - Operationsavdelningen
v.41 - Operationsavdelningen
v.42 - Operationsavdelningen
v.43 - Röntgen
v.44 - Tid för skrivande av inlämningsarbete

Det ser väl rätt bra ut va? ;) Ambulansen låter intressant också ^^
Dessutom verkar alla jättetrevliga och det märks att de är vana vid studenter då de verkligen tar sig tid, förklarar, visar, tipsar, ställer frågor, är intresserade och låter oss prova och glömmer inte bort att de ska låta oss få prova.
Det känns som om det här kommer att bli bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0