Trettionde dagen på sommarjobbet

Idag har jag jobbat 9-18 och varit stationärvårdsansvarig.
Jag har tagit hand om 3 inneliggande hundar idag. Jag har tempat, gett injektioner, skrivit journal, rastat, städat, tvättat, suttit i telefon etc.

Jag åkte dock på en jobbig djurägare på telefon idag som påstår att vi lovat henne vissa tjänster. Vi har dock inte skrivit ner något sådant i journalen och ingen kände till något om det :/ Kul... Så nu åker väl jag på att fixa med det här... UEK! Det hade jag ingen lust med >.< Jag jobbar ju liksom min sista dag på fredag och det kanske inte är färdigt tills dess liksom... Aja, vi får väl se hur det utvecklar sig imorgon då jag ska prata med någon som får bestämma över sådana här grejer.

Nu ska jag gå och bada ^^ Det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0