Trettiotredje dagen på sommarjobbet

Idag har jag jobbat 9-18 och haft hand om stationärvårdsavdelningen.
Jag har haft typ nada att göra... Jag har tvättat personalkläder, tvättat vanliga grejer, städat isol, städat katt- och hundstall och röntgenrummet etc. Jag har sedan suttit lite i telefon och lite i reception och tagit in 1 patient samt hjälpt Moa hålla något djur och så. Jag har alltså inte haft några inneliggande...
Jag har i alla fall hunnit sitta och prata en del med Emelie :) Trevligt! Och jag hann äta fredagsfrukost i lugn och ro och smaska på mina muffins som de andra också tyckte om ^^

Nu har jag i alla fall avslutat mitt sommarjobb på Västerort :) Det känns bra, men tråkigt på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0