Uppsala

Då sitter man i Uppsala då ^^
Åkte hit vid 15.15 för att få upp Levis grejer och så. Kom fram på lite mindre än en timma (fast vi fick stå still vid en broöppning en bra stund) och slängde in hans grejer och åkte sedan för att handla mat. Efter ett besök på Ica Maxi så har jag roat mig med att packa upp allt och Levi fick laga mat. Han är dock inte färdig än, men det är jag = jag sitter här! ;)

Ska sova här i natt och sedan ska jag hem imorgon efter praktiken ;) Ska pendla så mycket som möjligt och bara sova i Uppsala någon natt då och då. Jag måste ju ta hand om missarna och träna hemma (eftersom jag har träningskort där) och så :)

Nu kom dock Levi, så nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0