20/7 - Sista heldagen i Rom

Sista heldagen i Rom var det denna dag!
Vi passade på att shoppa lite och bara strosa runt.

Vi gick upp vid 10.30, då jag inte sov så bra under natten. Vaknade mitt i natten och kunde inte riktigt somna om :(
Väl ute på stan köpte vi lite presenter och jag köpte även min första Julia Quinn-bok :D

Till lunch blev det paninis på Palazza de Parlamente och glass från älskade Giolitti! Gud, jag skulle inte kunna bo i Italien... Jag skulle bli tjock på all god glass ^^



Giolitti ♥
-
Se så glad man blir av deras glass! ^^

När vi strosade runt i ett köpcentrum hittade vi även ett par buddhistmunkar som hade en pengainsamling och knöt armband :)



En munk som gjorde något slags konstverk med färgpulver ^^
-
Mitt armband knyts ;)

Efter det var vi hem och lämnade det vi shoppat och på kvällen så var vi till favoritrestaurangen L'Isola della Pizza och åt en avskedsmiddag :)



Färdig för middag :)



Vi två ♥



Inne på restaurangen



Förrätterna



Min och Levis huvudrätt :)



Min efterrätt ^^



Levis efterrätt ;)

Sedan begav vi oss tillbaka till rummet för en sista natt i vårt hotellrum på Hotell Sandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0