Ansökan om legitimation - del 2

Idag fick jag brev från Jordbruksverket.
Blev lite nervös, för man vet ju aldrig, det vi fått sagt i skolan kanske ändrats och de har avslagit min ansökan direkt...

Men så var det inte :) Kuvertet innehöll viktig information som de som ansöker måste veta om (och vi redan gått igenom i skolan) och sedan skulle man fylla i ett delgivningskvitto och skicka in för att intyga att man fått informationen.

Jag har nu fyllt i delgivningskvittot, men jag tänker inte gå och posta det i det här skitvädret :/ Det blåser nå för grönjävligt så att regnet som faller, faller i sidled... Inte lockande! Jag hade tänkt ta en lång promenad idag, men det har inte blivit av, av just denna anledning.

Något som var lite "kul" var att de skrivit min adress fel på 2 ställen av 2 möjliga ^^ På det ena stället står det Valhalagatan och på det andra valhallavägen ^^
Haha! Suck liksom! Men det kom fram i alla fall :)

En sak som inte var lika roligt var att det står att handläggningstiden är som mest 3 månader från att "ansökan är komplett"... Så jag hoppas det vi fått sagt stämmer, att allt kollas igenom innan, om vi skickar in det innan, och så fort de får in examensbeviset så legitimerar de oss.

Aja, det återstår att se :) Än så länge är det ingen idé att oroa sig över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0