Äntligen!

Alltså...
Att det ska ta sådan tid och vara sådant strul att få bli medlem i AEA (Akademikernas A-kassa)!

Jag fick ju inget svar från dem förut på min komplettering av ansökan och mailade dem igen för att kolla om det kommit in eller ej. De kunde inte hitta något mail, så jag skickade det på nytt. De svarade inte och idag fick jag ett brev. "Yay!" tänkte jag, "nu är det fixat!" Men icke >.<

Då var det en påminnelse om komplettering... "Huh!?" tänkte jag, "vadan detta?". Där stod det att min ansökan skulle avslås om jag inte skickade in komplettering inom 10 dagar. Så jag tänkte att nu ska jag fixa det här en gång för alla och så ringde jag dem istället eftersom mailen verkar strula.

Fick prata med en trevlig tjej som föreslog att hon skulle vara kvar i luren och vänta medan jag skickade det och ta hand om det direkt när det kom in. Men det kommit inget mail och jag fick inget felmeddelande heller... Konstigt! Skickade från skolmailen = samma sak...
Hon gick då iväg för att fråga och jag provade medan hon var borta ur telefon att göra om bilden till ett nytt format och då kom det fram! Jävla pissmail... Hon tittade i alla fall på det direkt och godkände mig! :D Så nu är jag medlem i AEA sedan 1/11 sa hon.

Finally liksom!
Puh! Då kan man andas ut lite för att det problemet är löst samt invänta papprena bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tog då tid!!!!!

2011-12-09 @ 16:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0