Arbetet fortskrider...

Nu har jag skrivit om muskler.
Märks det att jag inte har något bättre för mig och att blogga om eller? ^^ Storbloggare som Kissie bloggar om sina näsoperationer och lilla jag om mitt skolarbete... Jag kan inte ens blogga om t.ex. shopping med tanke på att utbudet här i Skara typ är lika med noll -.-

Jag har i alla fall skrivit om hur muskler läker, förväntad läkningstid och hur man ska utvärdera dem.
Jag har även skickat en fråga till Sarah om bilagor. Det skulle vara bra om man fick bifoga exempel på medicineringsprotokoll, vändscheman etc. som bilagor då det skulle vara en mycket lättare form av förklaring på hur man menar än en beskrivning av sådant i löpande text. Jag hoppas på positivt svar ^^
Det skulle faktiskt vara lite kul att få utforma och strukturera sådant själv :)

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska fortsätta med behandlingsmetoder idag eller vänta tills nästa vecka då vi har föreläsningar om det, utvärderingsmetoder (som jag i och för sig redan skrivit om...) och ortopedi.

Hmm...

Får se :) Jag kanske i alla fall inte behöver sitta med det här i helgen, i alla fall inte som det verkar nu... Fast jag kanske gör det i alla fall om jag får brist på saker att göra ^^ Vilket liv man har va? Plugga för att man inte har något bättre för sig... Men så är det när kompisarna är upptagna!

Måste säga att min referenslista är ganska diger redan nu också :) 15 källor totalt varav 8 är artiklar :D Najs! För en gångs skull var det någorlunda lätt att hitta vettiga artiklar tycker jag ;) Det är skönt!



Högarna med böcker och artiklar på mitt bord bara växer...
-
Gud så stökigt! >.< Men jag får stå ut tills vårdplanen är färdig,
för det skulle vara asjobbigt att plocka fram och bort varje enskild bok hela tiden...
Då får man ju ingen bra överblick över vilka böcker som innehåller intressant fakta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0