Beställt Kitty och fallet i Yellowstone

Nu har jag beställt en av två saknade Kittyböcker från en person på Bokbörsen :D
Hoppas att de svarar på mailet inom 5 dagar bara så att köpet går igenom...

Jag hoppas verkligen att detta fungerar nu med tanke på hur det gick med den förra annonsen... Den kostar 10 kr mer än den förra jag försökte köpa, alltså 20 kr ^^ Får dock se vad frakten går på.

När jag sedan har den så får jag se om jag "fuskar" och köper den nyare och större upplagan av Kitty och damen med lyktan eller letar vidare efter den äldre och mindre upplagan som jag ännu aldrig sett...

Tänk om jag kanske har alla numrerade Kittyböcker snart!
I really hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0