Dagens skolarbete

Idag så började dagen med luciatåg i skolan klockan 8.00.
Det var mysigt ^^

Vi fick även lussebulle, pepparkaka och saft ^^ Gott!
Efter det var det föreläsning i 3 timmar.

På lunchen så var jag på info-möte om RAID och där bjöds vi på macka och julmust till lunch ^^ Mums!

Sedan var det övning på KTC på eftermiddagen mellan 13.15 och 15.30 då vi fick se och prova att träna hundar på balansbollar. Det var skoj!
Jag provade att ha Tristan på min balansboll hemma sedan och det gick bra ;) Han var duktig!

Vi hade även lite info om examensarbetet mellan 16.15 och typ 17.

Så det har varit en lång dag!
Nu på kvällen har jag varit på Luciakonsert i Skara Domkyrka med Elin och hennes två vänner. Det var så vackert ♥ Jag älskar musik i kyrkan. Det är så fin akustik och så är det så vackert med julmusik i kör.

Just nu tittar jag på House. Sedan blir det sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0