Färdigtvättat och lite packat

Så, då var det färdigtvättat!
Så aktiv i tvättstugan som jag var idag har jag aldrig varit! Men man måste ju för att tvätten ska bli någorlunda torr i min dumma tvättstuga >.<

Idag fick jag i alla fall torktumlaren att fungera på det tidsinställda programmet. Jag stängde av strömmen till den en gång och så fick man slänga igen dörren hårt så att den fattade att den var stängd och sedan gick det att välja programmet jag ville ha. Det fungerade inte förra gången :/ Torkrummet funkar dock fortfarande inte så jag fick använda mig av torkskåpet också.

Nu är i alla fall allt tvättat och inlagt/hängt i garderoben eller nedpackat i min väska :) Jag vill ha onsdag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0